WONINGZOEKER

05-11-2021

Belangrijke informatie over de verkoop

18 november starten we met de verkoop van Veerhaven. We hebben er ontzettend veel zin in! In dit nieuwsbericht staat alles wat u moet weten over de verkoopprocedure.

Het webinar als kick-off
Donderdag 18 november om 19:30 uur organiseren we een webinar waar Veerhaven gepresenteerd wordt. Vanaf uw telefoon, tablet, pc of laptop kijkt u mee naar de presentatie waarin wij u live meenemen door het plan, de woningen en de verkoopprocedure. We vertellen zoveel mogelijk, zodat u weloverwogen een keuze kunt gaan maken.

Wilt u meedoen met het webinar op donderdag 18 november?

  1. Klik op deze link en meld u aan voor de nieuwsbrief
  2. U ontvangt per mail een link om u aan te melden voor de webinar
  3. Vul uw naam en e-mailadres in.
  4. Als u geregistreerd bent, kunt u het webinar toevoegen aan uw kalender.
  5. U ontvangt een mail van Veerhaven met de bevestiging.
  6. In deze mail staat een linkje naar ‘check system requirements’. Doe dat gelijk even, zodat u straks gewoon mee kunt doen.
  7. Op 18 november ontvangt u opnieuw een mail met een persoonlijke link. Klik hierop om deel te nemen aan het webinar.

Verkoopdocumentatie
We hebben een prachtig sfeerboek gemaakt met veel informatie over Veerhaven. Dit boek kunt u op vrijdag 19 of zaterdag 20 november ophalen op de bouwlocatie aan de Kanaalweg Oostzijde. Vrijdag kunt u deze ophalen tussen 10.00 – 17.00 uur en zaterdag tussen 10.00 – 16.00 uur. Het maakt niet uit welk moment u de brochure op komt halen, gewoon wanneer het u uitkomt.

De brochure is vanaf 18 november 20:00 ook online beschikbaar en te downloaden. Datzelfde geldt voor alle verkoopdocumentatie, zoals plattegronden, prijzen en technische documentatie. Kijk op www.veerhaven.nl bij downloads. Via een online tool kunt u straks het gehele project uitgebreid bekijken en uw keuze maken.

Inschrijven en sluittermijn
Is Veerhaven het helemaal voor u? Dan kunt u direct na het webinar in actie komen. De inschrijving is geopend van 18 november 20.00 uur tot 29 november 2021 12.00 uur. Inschrijvingen die later binnenkomen, nemen wij niet mee in de toebedeling. Het moment van inschrijven maakt niet uit, dus neem de tijd die u nodig heeft om alle verkoopdocumentatie goed door te nemen.

Zo schrijft u zich in
Ga naar uw online account in Veerhaven.nl en geef daar bij het inschrijfformulier uw voorkeuren op. U kunt meerdere nummers aangeven in volgorde van de meeste interesse. Let op! Betreft het ook een inschrijving voor bijvoorbeeld uw familielid, neem dan a.u.b. contact op met een van de makelaars om te controleren of de inschrijving juist is gegaan. De inschrijving geldt voor één ‘samenstelling’. Na het aanvullen van uw persoonlijke gegevens kunt u aan uw inschrijving maximaal 9 bouwnummers toevoegen (op rangschikking van interesse). Schrijf u in op zoveel mogelijk bouwnummers die voor u interessant zijn, want zo maakt u de meeste kans om ingeloot te worden als er meer inschrijvers op een bouwnummer zijn.

Nieuwbouwproces
Vindt u nieuwbouw kopen spannend en vindt u het lastig om alles online te regelen? Neem dan contact op met de makelaar. DELTA makelaardij is op de bouwlocatie aanwezig in een mooie ontvangstruimte. Heeft u tijdens de inschrijfperiode nog vragen over de procedure of over de verkoopdocumentatie? Neem dan ook contact op met de makelaar.

Waarom een financiële check en wat is het precies?
Bij het toewijzen van woningen waarbij er meerdere kandidaten voor een bouwnummer zijn, kijken we of een kandidaat een financiële check heeft laten doen. Dit kan dus in uw voordeel werken. Een financiële check geeft aan dat u weet wat u bij de bank kunt lenen of toont aan dat u uit eigen middelen kunt betalen. U kunt ons dit laten weten door een document van uw bank, hypotheekadviseur of hypotheekverstrekker te sturen. Deze gegevens worden alleen gebruikt voor de toewijzing. Na toewijzing verwijderen wij de gegevens van de financiële check uit onze systemen.Vaes Finance verstrekt de hypotheekverklaring gratis aan Veerhaven-vrienden. U bent natuurlijk vrij om de verklaring door uw eigen adviseur op te laten stellen. In uw online account vindt u een voorbeeld van een hypotheekverklaring.

Toewijzing en 1e afspraak bij de makelaar
Inschrijven kan van 18 november 20.00 uur tot 29 november 2021 12.00 uur. Na de sluitingsdatum gaan we de woningen verdelen en vervolgens nemen we voor het weekend contact op met iedereen die een woning toegewezen heeft gekregen. Het kan zo zijn dat u geen woning krijgt toegewezen, dan komt u op de reservelijst. Mocht er een kandidaat afvallen, dan nemen we alsnog contact met u op. Tijdens het belletje met goed bericht plannen we gelijk een eerste afspraak in. Tijdens deze afspraak leggen we alles van A tot Z uit, zodat u precies weet waar u aan toe bent. Pas als u het zeker weet, tekent u de koopovereenkomst.

 

Heeft u vragen? Mail of bel de makelaars.

DELTA makelaardij: 0111-417808 – info@deltamakelaardij.nl

Hameeteman makelaardij:  0187 68 44 07 - info@hameetemanmakelaardij.nl